Wednesday, August 05, 2009

USM KK

Main campus ni lekkk je kan.
Lau dah ade yang kena ke ape ke baru nak kelam kabut kot.

Selalunya camtu lah.

5 comments:

Farid KurmaBam said...

Memang patut pun USM Kubang Kerian kena pakai 'mask'.

Sebab kat situ memang dah kawasan hospital(HUSM). Setiap hari pelajar kat situ berdepan dengan orang sakit. Peluang untuk dapat penyakit tu lebih tinggi kat sana.

DcmbwLAsqcnRSiWwhf2j1Poqlwx4 said...

mcm kenal je status YM sape tu

sakinah said...

habis sini bukan hospital dah kire selamat sgt la ye

tak tau plak kena pk macam tu

sakinah said...

kenal ke hehe

Farid KurmaBam said...

Takdelah sampai macam tu sekali maksud saya.

Memang kat mana-mana pun semua pihak patut ambil langkah pencegahan dan berjaga-jaga.

Cuma sebab USM Kubang Kerian tu terletak kat dalam kawasan hospital, kita tak boleh nafikan yang kawasan tu memang lebih berisiko. Bukanlah saya bermaksud kat USM Kampus Induk tu dah selamat sangat jadi tak perlulah pakai 'mask'.

Faham ke?

Maaf kalau tersinggung.