Wednesday, August 05, 2009

Bagus

Hari ni 4 kes kematian.
Menjadikan 12 kes setakat hari ni.

N ada kawan tu, yang bukan duduk kat Msia ni, marahkan aku, sebab pk bukan-bukan risaukan mende pink tu ble rasa tak sedap badan. Tekak tak sedap, badan dalam panas bla bla bla

Tapi sebab dia dah marah. Aku malas pk. Malas g cek ke ape. Beli botol besar 100 plus minum mende alah tu sejak bukak puasa tadi. Sahaja.

Mind dah set awal-awal lawan semua. N aku berjaya pura-pura ok depan rumate. Hebat gak.

Yang member-member kat Msia, soh aku jaga-jaga, nasihat itu ini.
Dia kat sana, marah-marah aku.

Bagus.

Conteng-conteng: Orang tak kan paham betul apa kita rasa lau tak duduk tempat kita.

2 comments:

Mr PenyuBiru said...

kat tv cakap, sentiasa basuh tangan. so,nnt jgn lupa basuh tangan lepas update blog yer.hehe

Farid KurmaBam said...

Bimbang pulak saya kamu cakap macam tu.

Pergi jumpa dokter cepat kalau kamu sakit! Kamu kena pergi 'check'.

Benda macam ni bukan boleh buat main-main.