Thursday, August 13, 2009

Silap Orang

Tadi ade lab. Sejam sebelum kul 10 malam, aku cabut balik. Bosan.

Baru je kuar, kat pintu lab, ade sorang dak laki coursemate tegur usik-usik. Dari koridor. Agaknye dia ingat aku member dia. (Sebab time tu malam, koridor pulak hanya berlampukan lampu dari tingkap lab je, dia lak tak pakai spec time tu)

Dak laki: Eh sape soh balik. Masukkk. Masukkk.
Aku: (erk? serius blur gle, so aku hanye sengih-sengih)

Bile aku dah sampai koridor kat tempat dia tuk g lif, macam terperasan muke dia tersedar dia silap orang. Kendian dia terus tanya, "Eh soalan 23 lab tu dah siap ke?"

Aku nak tergelak. Tahan. Pastu baru member dia kuar dari lab. Terus dia toleh tegur member dia. Aku pun meneruskan perjalanan pulang ke bilik.

On d way balik bilik, aku sengih-sengihan sepanjang jalan.

2 comments:

Monkey D Luffy said...

kesian dia kan

sakinah said...

hehehe :D