Thursday, July 30, 2009

Berita Terkini Dari Bilik 038A

Seorang pelajar Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan (PPIP) disyaki telah dijangkiti virus merah jambu (bak kata Hakim Si Icemanz) malam ini. Sumber, kawan kepada Cik Rumate kepada rumate punya penulis telah mengsms membawa mesej rakan sekelas mereka, lelaki, telah disyaki dijangkiti virus tersebut. Adakah USM Kampus Utama akan ditutup sama seperti sedara mereka USM Kampus Kejuruteraan? Sama-sama kita nantikan.

Kenape ha dorang tak wajibkan awal-awal semua kena guna mask?? Kenapekah???

9 comments:

Mujahidah said...

kinah..suami sham kena kuarantin seminggu..sham pon dah strt demam2..take care dearie

sakinah said...

ha ye ke
wah mkin bhye la skrg :-s

icemanz said...

Fuh~~ Fuh~~~ Bahye ni.. Fuh~~~ Tapi dengar cerita takkan ada lagi kammpus IPTA yg akan ditutup.. Ade ke tidak virus PINK tu, blaja jugak..

sakinah said...

ye ke?
hehe makneny xd la lagi cuti kelam kabut itu :D

ala gpun 2 mgu je lagi nak cuti sem hihi

afzan;NA said...

sepatutnye semua kampus di malaysia mewajibkan pemakaian purdah....

muahahaha... >:)

[peraturan UiTM : dilarang berpurdah...hummm]

Farid KurmaBam said...

Betul ke UiTM larang pelajarnya berpurdah?

Sedihnya kalau betul...

Itulah pakaian isteri Nabi.

afzan;NA said...

yerp...
mmg tertulis dlm buku peraturan :'(

sakinah said...

gile ah sampai masuk buku peraturan

afzan;NA said...

bapak ar....huhuhu