Wednesday, July 15, 2009

Kuarantin

Masa mula masuk sem haritu, dapat tau budak farmasi kena kuarantin (kan farmasi kan?) kat satu bangunan ni, sebab kes H1N1 tu lah. Budak-budak Bakti panggil Hilton. Beberapa langkah je dari bangunan bilik aku.

Malam semalam, lepas kul 12 tengah malam, Cik Rumate mintak teman dia g kunci motor kat belakang. Kat tempat parking motor, terpandang la Hilton.

Aku: Dorang kena kuarantin kat situ kan? (sambil pandang Hilton, saje nak pecah sunyi sebenarnye haha)
Cik Rumate: Haa..
Aku: Virus-virus tak bertebaran ke sini ke ha? (satu soalan bodoh sambil sengih gile sumbing)
Cik Rumate: (Sengih) Campur laki pempuan tu..
Aku: Ha campur?? Dalam satu bangunan tu??
Cik Rumate: Haah. Rasa pempuan atas laki bawah bih kurang camtu la.
Aku: Oho bahaya gileeeeeee
Cik Rumate: Sangattttt bahayaaaaa

Ku pandang Hilton dalam gelap malam (eceh). Kami penah dok sana dalam beberapa minggu masa mula-mula masuk USM.

Campur laki pempuan, dalam satu bangunan camtu.. .......
Erk.. Oh...
Aku harap dorang betul-betul 'boleh dipercayai' hohohohoho bahaya weh!

Conteng-conteng: Mau tengok Harry Potter ngan Ice Age secara maraton, atau hari lain hari lain ek?

No comments: