Wednesday, July 29, 2009

USM = Cuti?

Aku on YM. Aku nampak ini dari status Lan si dak engin:

Hoh?? Cari-cari budak engin lain sebab xd jawapan dari dia sebab idle.

Apekah? Oh no! Mende tak besh. Baru je semalam aku meriakkan diri dengan Hakim si Icemanz dari UUM.

Wohoo no no NOOO~
Cuti secara tetibe adalah sangat tak best. Sangat kelam kabutt okeee.
Sila sila jangan pas itu cuti ke sini @gigil

Pagi tadi sebelum g kelas pun baruuu je mesej-mesej ngan Shima, UPM, dia on da way balik sebab sana pun cuti @gigil
Tak tau camne USMKK. Mane Pqa ni @gigil

5 comments:

nikillas said...

skarang usm kampus kejuruteraan sudah pun sunyi sepi.. dak2 semua dah balik dah.. woo..

usm kubang kerian tak lg kot.. sebab kat kelantan xde dengar cite pun lagi.. hurmm..

kuIna LadyInRed said...

yg pentng cuti.. tp cuti tu kena ganti kan...

salam kenal

Farid KurmaBam said...

Janganlah sampai kat Kelantan aku ni...

Minta jauh la...

sakinah said...

en sally: pantang dgr cuti hehehe

kuIna: err ape maksud cuti kena ganti? cuti sem xd la mksudny ek? camtu la nampak gaye nye huu

salam kenal juge hehe

farid: usmkk kah kamu?

afzan;NA said...

siyes....
cuti mengejut sgt tak rock....
abes terbantut plan nk study di kampus..
bukan ape...
kat umah, paham-paham la...
bwk je buku sbg syarat...
tp pecaye ar...confirm berhabuk...
silap ari bulan bersawang kot, huhuhu